Alla inlägg under april 2009

Av Jill - 28 april 2009 11:33

hejhej
har inte hänt så mycket dom senaste 3 dagarna , har bara
legat framför datorn , har inte ens ridit , hon måste få skor på sig
först tycker jag , vill ju inte skada henne . men idag händer det inte så mycke hlr , pia kommer inte hon skulle ett möte , så slapp det idag SKÖNT !
sen så kommer jag bara ha hemundervisning på tisdag och torsdagar i fortsättningen , för dom har för lite lärare på skolan nu .
så imon kommer anna och sarah och säger hejdå osv ,
dom ska väl fika och så :)
så får väl baka nått gott sen hihi .
men iallafall mamma är nere på stan nu , hon borde komma hem snart .sen kanske man får nått *hoppas*
men iallafall , fick på mig ett par av mina gamla jeans idag :D
åh vad glad jag blev , så kanske kommer använda dom lite nu
iställe för mina teamsportia byxor ;) haha
men nu ska jag nog gå , men kanske kommer in ett inlägg ikväll ,
vi får väl se , pusshej <3  

Av Jill - 25 april 2009 20:14

Isabelle , du är en underbar vän.Man kan prata med dig om allt , det känns så himla bra. du lyssna alltid , du ger mig råd . du förstår mig verkligen .om du behöver hjälp med något , så hjälper jag alltid dig .vi hjälper varandra .kan inte beskriva allt . men älskar dig så himla mycket ska du veta <3 

Av Jill - 25 april 2009 20:03

hejhejhar inte gjort så mycket iveckan , solade i måndags , sen inte mycke mer än det , men idag har det hänt mycket . 

vaknade klockan 05:55 imorse , gick upp och satt mig vid datorn

kollade på beck , sen kom isabelle in vid msn vid 07:00 , så

chattade med henne lite , sen vaknade mamma och anna "syster" va här .

sen så fick jag godis som jag igentligen skulle fått igår , sen satt jag mig vid

datorn igen , och fortsatte att prata med isabelle .

sen så gick jag ut och va där lite , sen vid 09:00 tiden så duschade

jag bara håret i iskallt vatten , sen åkte jag ner till mormor , kom

dit vid 10:00 tiden .

satt och prata med dom och åt 2 mackor , sen satt jag mig vid datorn i 15-20 min,

sen åkte vi upp till kallinge och köpte mjukglass , sen åkte vi hem igen .

och vid 15:00 tiden kom elin , oskar och micke , för elin skulle sova hos mormor

och arne , så va med dom lite .

sen vid 15:30 kom pappa och hämtade mig , sen åkte vi till macken för att hämta

mina kläder jag hade beställt , sen kom vi hem och åt , sen satt mig vid datorn

och chattade med isabelle , och sen tog kort .

sen har det inte hänt så mycket mer , men

längtar efte diiig <3

Av Jill - 18 april 2009 20:30

hejhej

idag har det inte hänt nått typ ,

vaknade klockan 14:32 ungefär kanske , gick upp och borstade tänderna,

satt mig vid datorn , och sen senare så åt jag middag .

sen hängde jag med mamma , emelie , markus och ida för att hämta hö.

sen när vi kom hem så red jag med ida :D

det va skit kul , har nog inte ridit på ungefär 2 år , har inte vågat för

min vikt .

men det gick kanon bra .

så det blir nog att rida imorgon med , kanske ska rida ut med ida och emelie

eller så ska vi rida i hagen .

men det är iallafall kul att kunna komma igång med att rida igen .

men måste köpa ridbyxor , fast jag kommer ser skit rolig ut idom xD hah

men nu ska jag pysa , har det bra ! <3


bild på mig och hästen .


Av Jill - 16 april 2009 12:48

hejhej  har inte bloggat sen tis nu , men har inte gjort så mycke . bara datorn typ ;o , ätit osv. men sen är jag inte alls bra på att blogga , är skit kass . men jag försöker iallafall , och det är det bästa . hm , vad kan man skriva ? jo , idag beställde jag en klipptid och en färgtid . tänkte då bara klippa luggen och topparna , och sen göra blonda slingor  nu till sommaren , dom bleks ju isolen med:) så nu ska jag satsa på att bli blondin , men är rädd för att ångra  mig . men vi får hålla tummarna att jag inte gör de xD men ska nog gå nu . pussohej <3

Av Jill - 12 april 2009 12:30

hejhej !

vaknade typ klockan 10.15 idag , gick upp och tvättade av gårdagens smink.

sen gick jag ut till mamma och dom , så va jag där ute 30 min kanske ,

det är iallafall fint väder idag med skönt .

och sen gick jag in och kokte makaroner och åt sedan ute i det fina vädret med ida och markus .

sen satt jag mig här , ska väl snart gå ut igen :D

men som ni ser lägger jag in bild/bilder i varje inlägg , tycker det blir

mycket roligare då .

men nu ska jag slita mig härifrån , kommer nog nått mera inlägg senare mot

dagen .

pusshej , har det bra .


Av Jill - 11 april 2009 10:26

hejhej.

har inte bloggat på 1 vecka nu såg ja .

förlåt för det , men har inte mått så bra och det har varit så fin väder

ute .

så man vill ju passa på att vara ute då , älskar solen :D

men nu har jag vänd tbx dygnet iallafall , och nu ska jag försöka blogga oftare , för det måste jag haha .

men idag vaknade jag klockan 08.30-09.00 , gick och åt frukost och sen satt mig vid datorn , ska snart gå ut också , fin väder ute idag med .

så vi ska till mina kusiner och grilla , ska bli kul .

inte ofta man åker iväg så .

men ska försöka ta nån bild när jag är där kanske .

får se hur det blir , men nu ska jag faktiskt går .

ni får har det så bra , pusshej <3

Av Jill - 4 april 2009 08:52

Hejhej !

la aldrig in bilderna som jag lovade , förlåt !

men dom kommer sen i ett inlägg :)

har inte gjort så mycket dom senaste dagarna

har inte vändt tillbaka dygnet än .

är skit svårt , men måste lyckas idag .

bakade även en kaka igår , Sockerkaka utan ägg heter den .

ska även kanske sova hos mormor & arne med syrran idag .

kommer nog bli roligt , så bilderna kommer nog innan jag åker dit

isåfall .

& på måndag fyller pappa 44 år , så grattis iförskott till honom .

och på tisdag är det begravning för min gammelfarfar .

men nu ska jag gå .

puss o kram !


inte världens bästa bild , men här är kakan x)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards