Alla inlägg under maj 2009

Av Jill - 31 maj 2009 13:56

hejhej
orka inte skriva nått riktigt inlägg , tänkte bara säga att jag badade för första gången iår idag ;D
här nere kommer bilder ...


Av Jill - 29 maj 2009 11:25

tjenare :D

dom senaste dagarna jag inte har skrivit har det inte hänt mycket .
sovit , ätit o suttit vid datorn bara ;o
inte alls mycket iknow:/ , har varit skit deppig o slö ...
i onsdags tro jag det va , så satt vi upp poolen :D
den är nog full senare idag lr imorgon , o imon så har jim "brorsan" kalas :D
så blir nog att bada då om det blir fint väder , han fyllde 23 år i onsdag (:
grattis i efterskott ;)

o det är bara 5/6 dagar tills sims 3 kommer ut , faen vad jag längtar :D
kommer fan sitta vid det hela dagarna :)
menmen , nu ska jag nog gå .
bilder på poolen o allt annat kommer när jag får hem min andra dator som är
på lagning just nu . lämnades i onsdag .
ska byta cd-saken o sätta i nått så den blir snabbare o klara av sims skit bra ;)

pussokram <3

Av Jill - 20 maj 2009 12:58

hejhej. vaknade kl.3 inatt av att emil började damsuga sin dator hahahha , somnade om till klockan 6 ,
gick o la mig igen , vaknade kl.8 , skickade ett sms till isabelle , somnade om till kl.11 .
gick upp o tog en dusch , bytte kläder , satt mig vid datorn o väntade på att håret skulle torka ,
sminkade mig sen , o nu sitter jag här igen .

ska vara frisören kl.halv 4 , ska bara klippa luggen o färga håret "blondt" , men det kommer bli oranget ju .
men hade det innan , saknar det ;o
haha , jag är kanske lite konstig :P
men nu ska jag faktiskt sluta skriva , hejdå :)

en bild när jag va orangehårig i december .

Av Jill - 15 maj 2009 10:43

halloj :p ,vaknade kl.06:00 imorse , låg kvar isängen och startade datorn , kollade runt på bdb lite . väntade på att isabelle skulle logga in , hon kom in ungefär kl.07:00 .
snackade med henne lite om olika things .
sen skulle hon till skolan kl.08:30 , så då gick hon , så blev jag ensam igen .
och sen har det inte hänt så mycket mer , lr jo , tog massa kort innan hahha
hade verkligen ingeting att göra .
så kan det vara ibland ...
idag är det 1 vecka tills jag ska strängnäs , längtar som fan ska ni veta ;)
och 5 dagar tills man ska slinga håret blondt igen , men håret kommer bli oranget xD
ta typ 2-3 gånger innan det blir blondt :)
men nu ska jag faktiskt gå & se på nån film ;) haha , vi ses , pusshej <333

Av Jill - 10 maj 2009 03:42

Hejhej !har inte gjort så mycket dessa dagarna haha ,är lat , måste vända tbx dygnet oxå , men är skit jobbigt.men nu ska jag gå , skriver mera senare .pussokram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards